Stillingsannonse: "Tøffende" seniorrådgivere søkes til innovativt selskap i jernbanebransjen

 

Bransjen er i endring og det er spennende tider innenfor jernbanesektoren. Rytec er i vekst og trenger flere konsulenter. Vi bistår våre kunder med å bygge fremtidens kjøretøy og infrastruktur i Norge og vil ha deg med en del års erfaring med på laget. Det er viktig for oss å finne riktig person(er) som vil kunne vokse og utvikle seg sammen med Rytec. Langsiktig samarbeid er fundamentalt for oss, noe våre kundeforhold og medarbeidere gjenspeiler. Vi har lite gjennomtrekk av ansatte og mye gjenkjøp fra våre kunder og dette ønsker vi å fortsette med fremover.  

Arbeidsoppgaver

Som en del av vårt team vil du få fleksibiliteten til et lite firma, samtidig som du samarbeider med store samfunnsviktige selskaper. Våre rådgivere står ofte i front som prosjektledere hos våre oppdragsgivere. Rytec har både offentlige og private kunder og deltar i mange spennende prosjekter. Vi jobber tett med de største aktørene innenfor jernbane, trikk, T-bane eller busser. Rollen innebærer blant annet å lede eller assistere kunder i implementeringen av nye systemer og teknologier. Det samarbeides i team, hvor du ofte sitter hos kunder og på den måten får mulighet til å oppleve og lære ulike bedriftskulturer. Du får anledning til å styre din egen hverdag og har som hovedmål å tilfredsstille kundens behov. 

 

Vi ser spesielt etter deg som har

  • siv.ing./ingeniørbakgrunn, fortrinnsvis med kunnskap og erfaring innenfor maskin/elektro eller RAMS.
  • kompetanse fra jernbane- (rullende materiell eller infrastruktur), bygg- eller anleggsbransjen
  • mer enn 5 års erfaring med ledelse av prosjekter eller oppdrag
  • pågangsmot, er serviceinnstilt og viser initiativ

Lang erfaring innen relevant bransje kan i visse tilfeller kompensere for manglende utdanning.

 

Når du begynner hos oss, vil du få

  • muligheter til å skape synlige resultater, påvirke egen arbeidsdag og selskapets utvikling
  • godt arbeidsmiljø med søkelys på støtte, trivsel og sosiale arrangementer
  • fleksibelt selskap med korte og raske beslutningsveier
  • varierte arbeidsoppgaver med oppdrag og samarbeid i nasjonale- og internasjonale bedrifter
  • gode muligheter til kompetanseutvikling gjennom kursing og videreutdanning
  • kontorplass i attraktive lokaler i Galleri Oslo med kun 5 minutter gåavstand fra Oslo Sentralstasjon
  • fleksibel arbeidstid (hos oss styrer du arbeidsdagen din selv)
  • mulighet til å jobbe fra hjemmekontor når det er hensiktsmessig
  • gode pensjons- og forsikringsordninger med konkurransedyktige betingelser

 

Om Rytec AS

Rytec er et voksende norskeid konsulentselskap som siden 2003 har jobbet med flere spennende og miljøvennlige prosjekter innen samferdsel. Selskapet er eid av de ansatte og består av 15 medarbeidere, hvorav 10 er rådgivere, 4 lokomotivførere og 1 administrasjonsansvarlig. Vi har en flat organisasjonsstruktur hvor din stemme vil bli hørt og du får anledning til å styre egen hverdag.

Vi bistår våre kunder med anskaffelser, myndighetstillatelser, RAMS, vedlikeholdsstyring, opplæring, teknisk rådgivning, operativ drift, jernbanefaglig rådgivning og prosjektledelse. De siste årene har vi blant annet deltatt i anskaffelsesprosjekter for både nye tog, trikk og elektriske busser. Vi har levert tjenester til t-banen, trikken og prosjektledelse til ombygging av verksteder og utbygging av ladeinfrastruktur til elbusser. Rytec bistår våre kunder i høyteknologiske prosjekter som fornyelse av signalsystemene til både jernbanen (ERTMS), t-banen (CBTC) og testing av ulike kjøretøy.

Rytec er og stolte av å være en av få private selskaper som er godkjent til å lære opp lokomotivførere etter førerforskriften og annet personell med betydning for trafikksikkerhet.

 

Søknadsfrist 8. juni. Søknad og CV sendes til karriere@rytec.no

Spørsmål kan stilles til daglig leder Tor Egil Sæve på telefonnummer +47 97 77 67 63 eller toregil@rytec.no

Søknad sendes til: karriere@rytec.no

Frist: 8. juni