<br>


«Tøffende» seniorrådgiver søkes til jernbanebransjen

Bransjen er i endring, Rytec er i vekst og trenger flere konsulenter. Vi bistår våre kunder med å bygge fremtidens kjøretøy og infrastruktur i Norge og vil ha deg med en del års erfaring med på laget. Det er viktig for oss å finne riktig person som vil kunne vokse og utvikle seg sammen med Rytec. Langsiktig samarbeid er fundamentalt for oss, noe våre kundeforhold og medarbeidere gjenspeiler. Vi har lite gjennomtrekk av ansatte og mye gjenkjøp fra våre kunder og dette ønsker vi å fortsette med fremover.

 

Arbeidsgiver                                                   Stillingstittel    

Rytec AS                                                                 Seniorrådgiver

Søknadsfrist                                                   Ansettelsesform

12.5.2020                                                                 Fast

 

Arbeidsoppgaver

Som en del av vårt team vil du få fleksibiliteten til et lite firma, samtidig som du samarbeider med store samfunnsviktige selskaper. Våre rådgivere står ofte i front som prosjektledere hos våre oppdragsgivere. Rytec har både offentlige og private kunder og deltar i mange spennende og innovative prosjekter. Rollen innebærer blant annet å lede eller assistere kunder i implementeringen av nye systemer og teknologier. Det samarbeides i team, hvor du ofte sitter hos kunder og på den måten får mulighet til å oppleve og lære ulike bedriftskulturer. Du får anledning til å styre din egen hverdag og har som hovedmål å tilfredsstille kundens behov. 

 

 

 

Vi ser etter deg som har

  • høyere utdanningen innen relevant fagfelt (ingeniør/siv. ingeniør)
  • erfaring fra jernbane-, bygg- eller anleggsbransjen
  • mer enn 5 års erfaring med ledelse av prosjekter eller oppdrag
  • pågangsmot og viser initiativ
  • god forretningssans og interesse av å få bedriften til å vokse videre.

Lang erfaring innen relevant bransje kan i visse tilfeller kompensere for manglende utdanning.

 

Vi tilbyr

  • gode muligheter til å skape synlige resultater, påvirke egen arbeidsdag og selskapets utvikling
  • godt arbeidsmiljø med søkelys på trivsel, felles turer og sosiale arrangementer
  • attraktive lokaler i Galleri Oslo med kun 5 minutter gåavstand fra Oslo Sentralstasjon
  • oppdrag og samarbeid i nasjonale- og internasjonale bedrifter
  • gode muligheter til kompetanseutvikling gjennom kursing og videreutdanning
  • fleksibel arbeidstid
  • gode pensjons- og forsikringsordninger
  • konkurransedyktige betingelser.

 

Om Rytec AS

Rytec er et norskeid konsulentselskap som siden 2003 har jobbet med flere spennende og miljøvennlige prosjekter innen samferdsel. Selskapet er eid av de ansatte og består p.t. av 13 medarbeidere, hvorav 8 er rådgivere, 4 lokomotivførere og 1 administrasjonsansvarlig. Vi har en flat organisasjonsstruktur hvor din stemme vil bli hørt og du får anledning til å styre egen hverdag.

Vi bistår våre kunder med anskaffelser, myndighetstillatelser, RAMS, opplæring, teknisk rådgivning og prosjektledelse. De siste årene har vi blant annet deltatt i anskaffelsesprosjekter for både nye tog og elektriske busser. Vi har levert tjenester til t-banen, trikken og prosjektledelse til ombygging av verksteder og utbygging av ladeinfrastruktur til elbusser. Rytec bistår våre kunder i høyteknologiske prosjekter som fornyelse av signalsystemene til både jernbanen (ERTMS), t-banen (CBTC) og testing av ulike kjøretøy.

 

Spørsmål om stillingen kan stilles til daglig leder Tor Egil Sæve

Telefon: +47 97 77 67 63

Vennligst send søknad og CV innen 12.05.20 til toregil@rytec.no

Vi selekterer kandidater fortløpende og ønsker derfor at interesserte søker så snart som mulig.